Compra en línia a Sant Adrià. Primera comanda amb enviament gratuït!

Preguntes freqüents

Com funciona la venda online del Marketplace?

A través de la web del mercatdesantadriaonline.cat podràs accedir als diferents comerços que tenen habilitada la venda online, consultar els seus catàlegs de productes i preus, i afegir els productes al teu carret. Podràs comprar productes dels diferents comerços i rebre-ho a domicili en un únic enviament.

He d'estar registrat per a comprar?

Podràs consultar els catàlegs de productes dels diferents comerços i afegir-los al teu carret sense estar registrat, però per a fer una compra necessitarem que et registris. No et preocupis, només et demanarem aquella informació necessària per a gestionar la teva comanda. A més, en registrar-te podràs emmagatzemar direccions, targetes de crèdit i accedir al teu historial de comandes.

Lliureu a domicili?

Per a les teves compres online podràs triar l'opció de recollida en botiga (tu mateix t'acostaràs al comerç a recollir els productes) o lliurament a domicili. El que et sigui més còmode!

Quin és l'horari?

Podràs accedir a la web per a comprar les 24 hores dels 365 dies de l'any. L'horari per als lliuraments és:

  • Dilluns de 10 a 14h
  • Dimarts, dimecres i dijous de 10 a 14 h i de 17 a 20 h
  • Divendres de 10 a 20h
  • Dissabtes de 10 a 14h

On lliureu?

Lliurem als codis postals:

  • Sant Adrià de Besòs
  • Codis Postals 08020, 08930
  • Badalona
  • Codis Postals 08911,08912,08913,08914,08915,08916,08917,08918
  • Santa Coloma
  • Codis Postals 08921,08922,08923
  • Barcelona
  • Codis Postals 08019,08020

Quant costa l'enviament?

Pots triar recollida en botiga (gratuïta) o lliurament a domicili. En aquesta última, el preu és de 5,95€ (IVA inclòs).

Recorda que podràs comprar en tots els comerços de cada mercat pagant un sol enviament.

Volem que provis el nostre servei, així que et regalem les despeses de lliurament per a la primera comanda. Afegeix els productes al carret, registra't i fes la primera comanda sense despeses d'enviament.

Qui lliura els productes?

Ens assegurem de comptar amb el millor servei de missatgeria perquè les teves comandes arribin en perfecte estat i en l'horari sol·licitat. Empreses expertes en logística amb molts anys d'experiència en el món dels lliuraments són nostres partners. Tot per a garantir-te el millor servei i garantir que els teus productes arribin en perfecte estat.

Cuidem molt bé dels teus productes ☺

He de donar propina als missatgers?

Això dependrà de tu, nosaltres no demanem que se li doni propina a cap dels nostres missatgers. Però si creus que has rebut un gran servei no et direm que no :)

Què faig si no estic present quan arriba el repartidor?

Quan pagues et donem l'opció de triar l'hora, verifica que sigui una hora en la que estiguis en el domicili. Si t’has equivocat ens pots avisar i contactarem amb el missatger per qualsevol canvi. També rebràs un mail amb tota la informació on pots verificar l'hora.

A més podràs deixar notes al missatger per a avisar de coses com “no serveix el timbre, trucar quan arribin” o contactar-nos en mercatdesantadriaonline.cat o per whatsapp.

Quanta més informació ens donis, més fàcil arribarem a destinació.

On puc veure els productes que té la botiga?

Entra a la botiga i veuràs el llistat dels seus productes amb els seus preus perquè puguis comprar-los directament. Si tens alguna pregunta o hi ha alguna cosa que no trobes, contacta amb la botiga mitjançant l'opció de whatsapp.


Comandes i cancel·lacions

Hi ha una comanda mínima?

No hi ha comanda mínima. Però recorda que pots afegir tants productes de diferents comerços com vulguis… així que aprofita l'enviament i fes la teva compra setmanal.

Com faig per a cancel·lar o modificar la meva comanda?

Posa't en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client a mercatdesantadriaonline.cat o mitjançant whatsapp al més aviat possible. Pots cancel·lar una comanda fins a dues hores abans de l'hora que has triat per al lliurament. Passat aquest termini, la botiga ja té la comanda llesta, i tractant-se d'aliment fresc que pot requerir de tall i preparació, ja no podrem assumir la cancel·lació.

Em poden portar begudes alcohòliques?

Les begudes alcohòliques només es podran servir a clients majors d'edat.

Vaig tramitar una comanda quan la botiga ja estava tancada. Com puc assegurar-me que l’ha rebuda?

Si has rebut un mail de confirmació de comanda és que ja està confirmada la teva compra. Tan aviat a la botiga obri, ho prepararà, i si manca algun producte o hi ha canvi de preu, la botiga es comunicarà amb tu.

Els nostres missatgers et lliuraran la comanda segons la franja d'hora escollida. Recorda revisar l’historial de comandes on trobaràs tota la informació necessària.

El producte encarregat no m'agrada o no és el que vull. Què faig?

Què ha passat? Correspon al que vas acordar amb el comerç?

Ens agradaria que ens ho comuniquessis per a evitar situacions com aquesta en el futur. D'altra banda, qualsevol devolució o queixa sobre el producte es realitzarà directament en el comerç per part del consumidor.

Puc retornar un producte?

Hauràs de contactar directament amb el comerç per a informar-te sobre les seves condicions i polítiques de devolució.

La meva comanda no ha arribat!

Ens esforcem per a complir els temps de lliurament… sabem que el teu temps és or!

No obstant això, a vegades hi ha imprevistos que escapen al nostre control. En tot cas, sempre que hi hagi algun incident te'l comunicarem mentre el resolem de la millor manera possible.

Vull especificar un tipus de preparació o tall per a un producte. Com ho faig?

Dins de la pàgina de cada comerç veuràs l'opció de contactar per whatsapp. Això obrirà una pàgina de whatsapp en el navegador del teu ordinador, un canal de contacte directe entre tu i el botiguer. Allà podràs explicar-li com vols que prepari la teva comanda, consultar-li dubtes… o enviar-li la teva llista de la compra!

He enviat un missatge a una botiga però ja està tancada. Quan rebré resposta?

Les botigues reben tots els xats, ells els van contestant en funció del seu horari. No et preocupis, la botiga et contestarà al matí següent quan obri.

Com puc avaluar a un comerç?

Dins del menú hauràs d'anar a Historial de comandes on podràs veure totes les teves compres. Ves a la botiga que vulguis avaluar i envia els teus comentaris. Les botigues, els altres clients i l'equip de mercatdesantadriaonline.cat agraïm molt saber la teva opinió.

Mètodes de pagament

Com realitzo el pagament?

El nostre sistema de pagament a través de la web és totalment segur. Per mitjà de la teva targeta de crèdit o dèbit que prèviament has donat d'alta en el teu perfil, podràs fer el pagament dels productes que vols comprar. Una vegada acceptada la teva targeta es tramitarà la comanda i els nostres missatgers el portaran a la direcció que ens has indicat. Acceptem totes les targetes de crèdit Visa, MasterCard i American Express.

Quines targetes de crèdit o dèbit accepteu?

Acceptem tot tipus de targetes de crèdit o dèbit ja siguin Visa, MasterCard o American Express. Els cobraments es fan en euros.

Dades personals

Quina és la política de privacitat en relació a les meves dades personals?

En tot moment, qualsevol recollida o tractament de dades realitzat pel Mercat a través d'aquest Marketplace compleix amb les estipulacions contingudes en el Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i en concret, amb el seu article 13, donant compliment als principis de licitud, lleialtat i transparència, a través de la següent Política de Privacitat.

Com puc modificar les meves dades?

Entra en la web i inicia sessió en el teu compte. Dins del teu perfil pots modificar tot el que creguis convenient. Per a qualsevol dubte, contacta amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@mercatdesantadriaonline.cat .

Tinc una al·lèrgia o intolerància a... Com verificar que el producte que va sol·licitar no conté res que perjudiqui la meva salut?

La teva salut és molt important per a nosaltres. No obstant això, a essent la botiga qui prepara el producte, no tenim control sobre els ingredients que fan servir.

Per a això posem a la teva disposició la possibilitat de xatejar directament amb el botiguer via whatsapp a través de la web.

Et recomanem per a aquests casos contactar amb la botiga a través de whatsapp per a donar les teves especificacions.

Codis i promocions

Si em registro puc aconseguir beneficis gratis?

El primer enviament és gratis. A més, si et registres podràs beneficiar-te de promocions especials!

Com fer servir un codi promocional?

Els codis promocionals no són acumulables, això vol dir que només podràs usar un alhora.

Quan arribes a la secció de pagament, sota el total hi ha un espai que diu “introdueix el teu codi aquí”. Hauràs d'escriure el codi i donar aplicar. Se't descomptarà l'import automàticament.

Una vegada aplicat, et recomanem que paris esment al total per a verificar que hagi estat aplicat correctament. Si tens qualsevol dubte de com fer-lo servir o si s’ha aplicat correctament, contacta'ns a info@mercatdesantadriaonline.cat o a través del nostre canal d'atenció al client via whatsapp.

Puc fer servir diverses promocions alhora?

Com expliquem abans, les promocions no són acumulables. Això vol dir si estàs aplicant una promoció de 10€ de regal no podràs fer ús del primer enviament gratuït. Hauràs de triar entre quina és la que més et convé aplicar.

Subtotal0.00€

Opcions d'entrega info